Kõige olulisemaks enda jaoks lapsed peavad:
· Keskaeg on suurepärane.
· On tore avastada midagi uut.
· Enda jaoks kasuliku info saamine.
· Kõrgusekartuse ületamine jalutades linnamüüril.
· Tundsime end keskagajal elanud inimestena.
· Orienteerumine keskaegses linnas.
· Tahan veel!
· Esimest korda elus degusteerisin keskaegseid roogasid.
· Kinnitus vanasõnale, et on parem üks kord näha, kui mitu korda kuulda.
· Uus tutvumine Vana Tallinnaga.
· Sain uued teadmised ja vilumused.
· Kinnistasin klassis saadud teadmised.
· Tahan kõike teada!
· Tahaks korrata samasugust tundi mingis teises linnas. Usun, et nüüd saan hakkama.
· Sain näha, kuidas toimus elu keskaegses linnas.
· Nautisin orelimuusikat Toomkirikus.
· Leidsin palju Tallinna sarnasusi keskaegse Riia, Kölni ja Brüggega.
· Julgesin intervjueerida tundmatud inimesi.
· Orienteerumises olin iseseisev ja julge otsuste tegemisel.
· Hakkasin mõtlema, kuidas oleks võimalik säilitada keskaegse Tallinna ilu tulevaste põlvkondade jaoks.
· Külastasime torni Kick in de Kök ja maa-alusied bastione.
· Külastasime Toomkirikut, kuulasime orelimuusikat ja leidsime Taube ja Tolli perede suguvõsavapid.
· Degusteerisime küüslauguroogasid restoranis „Balthasar Russow“
· Täitsime orienteerumisülesanded.
· Raekoja platsil viisime läbi intervjuu „Mida te teate Lätist ja lätlastest?“
· Kasutasime projekti käigus saadud materjale arvutiõpetuse tunnis.
· Kasutasime projekti käigus saadud materjale matemaatikatunnis.
· On tehtud videofilm Top 5 „ Tunni kõige unustamatumad objektid“